thailena.blogg.se

130125 Huay Yang R5

Publicerad 2013-01-25 17:08:00 i Allmänt,

God morgon!
En mulen morgon, blir regn idag!
Tog en yougart, sen moppade jag till gymmet på Chang Corner!
Gick och svettdes, härlig svett!
Mest positvast var att det inte fanns några hundar som jagade mig!.
Fn vad skönt det var:)
 
Hem och badade i poolen med min Lars.
Frukost på vår härliga altan, där vi slumrade och myste.
 
Tog idag en underbar masage av Noo!
Åkte sen till See shop och handlade lite gott!!!
 
Utanför Noo har de odlat något, undra vad ? Får följa hur det växer!
 
Hem till Roffe!
I dag blev jag en veterinär!
Lilla Leo fick en vacination av mig!
Om 3 veckor får han en till!
 
Medan jag fixade Leos spruta så njöt gubbarna av något annat!
 
Sen följde vi med Roffe till Lady Land för visnig av Thailandsboende.
Fick lite dryck och smått och gott att äta!
Träffade många vänner!
 
Lady land
 
Film bjöd på tilltugg och dryck.
 
Roffe, Leffe och Lars tyckte det var gott med lite förfriskning.
 
Ulla och Bosse kom!
 
Här står 5 glada vänner!
Berna, Ove, Susanne, Lillemor och Jeab.
 
Jeab är lite kortare än Lars.
 
Lady Land har ett fint vattenfall till poolen.
 
Det kom mycket folk till Lady Land.
 
Vi kunde inte vara kvar så länge, vänner skulle komma hem till oss!
Hem och duscha och försöka fräscha til sig!;)
 
En liten träff hos oss innan middagen!
 
Lillemor, Gösta, Gunilla,, Pia , Tony, Roffe, Uffe och Poy kom!
Trevligt!
 
Klart det blev Yut! Hon har alltid plats för oss;)
En trevlig och "tokig" kväll som vanligt!
 
Sen somnade vi sött!
God natt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela