thailena.blogg.se

130124 Huay Yang slappdag.

Publicerad 2013-01-24 12:23:00 i Allmänt,

God morgon!
I dag tog jag min bike och drog en repa på ca 1 timme.
Tur att jag hade elpickan med mig!
Blev attackerad av en stor biffig hund! Hjärtat höll på att rymma från min kropp!!
Fy vad läskigt!!
Sen kom det en till hund på sidan, men den vände då jag sköt!!
Visste inte om jag vågade åka samma väg hem!
Men hade inget val!!
Då hade vilddjuren försvunnit! Vilken lättnad!
 
Ett dopp i poolen sen frukost!
Blev en brunch!
Lars blev hemma och jag cyklade ner till stranden en stund!
Men det var sånt brus från havets vågor så jag blev inte så långvarig.
 
Blev en dag med min Lars på altan!
Det är skönt det med!!
 
Åt lite soppa hemma till lunch!
Sen var det dax att åka till Palm tree villa!
Lena skulle åka hem, så vi var dit och tog farväl av henne.
Men hon är snart här hos oss igen, bara 2 veckor i kalla Sverige!
 
Hej då Lena Norberg, trevlig resa! Ses snart igen!
 
Lite poolträff med grannarna, Lillemor och Berna.
I kväll blir det middag hemma!
Det blev  LCHF kålpudding, lingonsylt  och lite färska grönsaker.
Knackar på dörren, då kommer golfaren roffe på besök!
Klart att han får smaka lite kålpudding med lite rött;)
 
Ja då var 24 januari slut!
En ny dag i morgon :)
Kram och sov gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela