thailena.blogg.se

130122 Heldag på Huay Yang stranden.

Publicerad 2013-01-22 11:47:00 i Allmänt,

 
God morgon!
Det blev frukost och sen drog vi till stranden.
Snabbt var vår strand lott full!
Avestafolk pressade i solen, läste och sov.
 
I dag var vår söta goa Leo med på stranden!
Vår lilla tant sålde annanas, melon, öl, vatten mm.
 
Lunchen blev på Lillasyster!
Sen blev det en eftermiddags "fika" vid vår strandbord!
 
Åkte runt med Pia och Tony, köpte bussbiljett till Puket på lördag:
Lars och jag fick rena fina motorcyklar och jag fick ny olja i cyklen, 280 bath( ca 70 kr).
 
Fin och ren blev min Yamaha!
 
Hem och dusch!
Ställde mig och gjorde LCHF kålpudding, phu vad varmt!
Bra att ha!
 
Till Pia och Tony på en stänkare innan middagen som blev på Maevs restaurang.
 
Här är jag och Thai Tingeling. Maevs lilla hund.Döptes efter Elinas Tingeling!
 
På väg hem stannade vi på baren K 501, där våra grannar satt och hade trevligt!
Sen följde Pia, Tony, Susanne och Ove hem till oss på ett kvällsglas.
 
Ove och Susanne
 
Tony och Lras.
 
God natt nu sover vi gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela