thailena.blogg.se

130117 Huay Yang Yuts "nattklubb"

Publicerad 2013-01-18 09:25:00 i Allmänt,

 
God morgon!
Det blev en promenad för Lars och en cykletur för mig!
Härligt!!
 
Var hemma hela dagen och njöt på altan.
Fixade lite lunch, vikål, morot och blomkålsstuvning med kyckling
 
Min plats på altan.
 
Grannen kom in meden stor coccosnöt som Lars får hacka hål på och dricka!
 
Fick besök av Ann och Hasse, trevligt!
Tog oss lite Chang på altan.
 
Mot kvällningen blev det träff hos Lena och Roffe innan vi skulle till Yut.
 
Klart att lilla Leo skulle va med:)
 
Till Yut, där satt Avesta folket som kom ner idag.
Välkommen till Thailand Gösta, Lillemor och Gunilla.
 
Här sitter gänget, fick sällskap av Scott och Rebecka.
 
Scott skulle visa Roffe ett trix!!
 
Och Rebecka visade mig!!
 
Nu blir det påfyllning i glasen!
 
Här sitter Mon och jag och har trevligt! Ligger sockerrör på bordet, med sött ris! Inget för mig, men för thaiare är det mycket gott! Det ska va sött!
 
Scott undrade om det inte fanns en nattklubb här, jo sa vi, här är den, hos Yut:)
 
Nu är det dax att moppa hem! Lena får en godnattkram av Yut!
 
God natt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela