thailena.blogg.se

130116 Pratchuap och en cykel.

Publicerad 2013-01-16 11:58:00 i Allmänt,

God morgon!
I natt har det regnat!!
En molnig och regning dag morgon!
Det blev sovmorgon i det tunga vädret!
 
Sen drog vi till Pratchuap och skulle kolla om det fanns någon cykel till mig där!
Åkte lite här och där! det finns ingen speciell cykel affär, utan man måste kolla lite i lokalerna;)
Till slut hittade vi en röd fin begagnad racer!
 
Visst är den fin min "nya" poolare! Nu blir det att trampa, så jag kan äta och dricka;)
 
Åt lunch på ett jätte mysigt billigt ställe, gott var det också! Så dit åker vi fler gånger då vi ska handla i stan!
Hem och sätta på sig cykelkläderna och hjälmen.
Det blev drygt 15 km! Härligt med svett:)
Och sen blev det simning i poolen, måste stretcha  sina muskler;))
Jösses vad man har det bra :) Så glad, trallala!
 
Pratade med kusin Andreas som nu är i Bangkok och härjar!
De hade det bra och bodde fint!
Härligt att avsluta thaisemestern i stora staden Bangkok!
 
Nu ska jag bjuda min darling på en fräsch GT!
Sen blev det "fika" hos Norbergs innan vi åkte till kaew och åt god middag!
Uffe, Poy och Teja var med och åt god mat!
 
Ja då var kvällen till ända igen!
Tiden år så fort! Snart är vi hemma igen och möter våren, hoppas jag:)
Nu ska Lars och jag njuta på altan en stund innan John Blund kommer!
God natt alla, sov gott!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2013-01-16 17:58:43

Fin "poolare", men glöm ej bort att den har ram när du stannar den och ska kliva av. Kram faster Mona.

Postat av: Ann.Sofi

Publicerad 2013-01-17 19:41:13

Hallå ??????Vart är du idag ???
Det är så kul att se foton o läsa om allt ni är ute på...... men OK då... du får väl vara lite ledig från skrivandet... Vi har ju fullt upp med att skriva "vår dagbok" på Tjej-träffarna nu när du inte är med ;)
Kram på er!

Svar: Hej du!Nu skriver jag!!!! Ja ni har inte det lätt vet jag!
Kram
thailena.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela