thailena.blogg.se

130106 Huay Yang, Kusin kommer!

Publicerad 2013-01-07 12:15:00 i Allmänt,

God morgon härliga Huay Yang!
 
En morgonpromenad och dopp i poolen!
 
Jag tog moppen till stranden och krattade!
Då kom min kompis" tanten" och hjälpte mig att gjorde fint!
Hon bjöd på en kockosnöt, som hon själv hade tagit ner!
Hon hackade och jag fick suga ur kockosmjölken och sen skar hon ut kockosköttet!
Jätte gott!
Sen kom Lars, då fixade hon en nöt till honom med!
 
Nu hackar min kompis, så vi kan suga ur kockosmjölken.
 
Händig är hon med "kniven"
 
Lars njuter av den goda nöten!
 
Medans vi väntar på kusinen åkte vi hem till Norbergs och hälsade på lilla Leo.
Vad han hade vuxit på 10 dagar! Och slö är han...husse har lärt honom:)
 
 
Kl 15 anländer kusin Andreas med familj till byn och Colibri!
Moppe var fixad så det var bara att moppa hem till oss och ta en Chang!
Barnen fick annat!
 
Familjen Karlsson måste tanka!
 
Tog sedan med dem till affären så de fick inhandla frukost mm.
Middagen blev förståss hos vår Yut!
 
Alla åt med god aptit!
 
Här rockar engla loss!
Det var många barn så Karlssonsbarnen fick några lekkompisar!
En trevlig kväll!
 
 
Sen blev det God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela